គេហទំព័រ Rean and Sabay សូមលើកយកពីរបៀបបង្កើត តួអង្គតុក្កតាដ៏ងាយមួយនៅក្នុងកម្មវិធី Adobe Photoshop មកបង្ហាញ
ជូនអ្នកទាំងអស់គ្នា។ គោលបំណងនៃការបង្កើតតុក្កតាដ៏ស្រស់ស្អាត នេះ
គឺប្រើសម្រាប់ ដាក់នៅលើ
Website ដើម្បីបង្កើនសោភ័ណភាព។
របៀបអនុវត្ដន៍ ៖
ជំហានទី ១
: ជាដំបូងសូមបង្កើតសន្លឹកការងារ ដោយកំណត់យក ទំហំ 750 x
750 pixels និង 300dpi ដោយប្រើពណ៌ RGB ។
បន្ទាប់មក សូមប្រើ
Pen Tool (P) ដោយជ្រើសយក Shape Layers រួចគូស ដូចរូបខាងក្រោម
ដោយដាក់ឈ្មោះថា “ Body” ៖
|
|
ជំហានទី ២
: សូម Select លើ Body Shape Layer ខាងលើ រួចចុចលើម៉ឺនុយ Layer => Layer Styles => Gradient Overlay បន្ទាប់មកកំណត់ពណ៌ Gradient ដោយវាយបញ្ចូលតម្លៃលេខ
នៃពណ៌ 4c7812 និង ade82cត្រង់ Fiied
Marked " # " នៅក្នុងផ្ទាំង Color Picker ។
|
|
|
ជំហានទី ៣
: ប្រើ Ellipe
Tool គូសរាងពងក្រពើពណ៌សមួយ ធ្វើជាប្រស្រីភ្នែក ដោយដាក់ឈ្មោះ Layer នេះថា Eyeball ។
រួច គូសរង្វង់ពណ៌ខ្មៅមួយដាក់ឈ្មោះថា Pupil ។ បន្ទាប់មកប្រើ
Pen Tool គូសត្រីកោណពណ៌សពីលើ Layer Pupil ( ចំណាំប្រសិនបើ
លោកអ្នក ចង់ផ្លាស់ប្ដូរពណ៌ឱ្យ
Shape Layer សូម ចុច២ដងត្រង់
រូបតំណាង “ Corresponding color ” លើផ្ទាំង
Layers Palette ) ។ បន្ទាប់មកទៀតសូម
Select លើ Layer “ Eyeball ” រួចចុចលើម៉ឺនុយ
Layer => Layer Styles => Inner Shadow រួចចុចប៊ូតុង
Ok ។
|
|
|
ជំហានទី ៤: សូម Select លើ Layers
“ Eyes” ទាំងអស់ នៅលើ
ផ្ទាំង Layers Palette ។
ហើយ ចុចលើ
រូបតំណាង “ Folder ” ដែល នៅផ្នែកខាងក្រោមគេបង្អស់នៃផ្ទាំង Layers Palette ដើម្បីបង្កើត
Group ឱ្យពួកវា ។
កំណត់ឈ្មោះ Group នេះថា Left_Eye។
បន្ទាប់ មក Select លើ
Move Tool រួចចុច Alt ឱ្យជាប់ហើយទាញដើម្បី
Duplicate “ Group” ហើយដាក់ឈ្មោះ Duplicate Group ថា “
Right_Eye ” ។ ភ្នែកនេះពិតជាមិនល្មមនឹងដងខ្លួននោះទេ ដូច្នេះ
ជាមួយនឹង Right_Eye group ដែលបានកំពុង
Select សូមចូលទៅកាន់ Edit (menu) => Free Tranform ហើយកែទំហំទៅ
94.5% និងមុំស្មើ 6.0 ដឺក្រេ។
|
|
|
ជំហានទី ៥
: ចំពោះមាត់របស់វាវិញគឺងាយបង្កើត ដោយ លោកអ្នកគ្រាន់តែប្រើ
Pen Tool (P) និងកំណត់វាជា Shape Layers ដោយបង្កើតចំណុចមួយ
ហើយបន្ទាប់មកចុច Shift ឱ្យជាប់ រួច
បង្កើតចំណុចម្ខាងនៅខាងស្ដាំ បន្ទាប់មកទៀតចុច
Shift ឱ្យជាប់ អូស Mouse មកចុចចំណុចខាងឆ្វេងវិញ ហើយទាញយកមុំ
450. លោកអ្នកអាចកែចំណុចទាំងនេះដោយប្រើ Direct Selection Tool ទាញចំណុចទាំងនោះ
ឬ handles របស់ពួកវា។ ម្យ៉ាងទៀត លោកអ្នក ក៏អាចកែទំហំផងដែរ ដោយប្រើ Free Tranform Tool ។
បន្ទាប់មក គូសធ្មេញទាំងពីរលើមាត់នោះ។
|
|
|
ជំហានទី ៦
: សូម Select លើ
Brush Tool ( B ) និងកំណត់តម្លៃ Master Diamonster = 16 pixels និង
Hardness = 100% ព្រមទាំងកំណត់ Foreground Color ស្មើ 213600 ។ បន្ទាប់មក បង្កើត Layers មួយដាក់ឈ្មោះថា “ Left_Arm” រួច Select លើ Pen
Tool (P) ហើយគូសធ្វើជាដៃខាងឆ្វេង រួចចុចលើឆ្នុចតូចដែលឋិត នៅលើផ្ទាំង Layer Palette ហើយ
ជ្រើស យក Stroke
Path ។ សូមបង្កើតដៃខាងស្ដាំដែលអនុវត្ដដូចគ្នានឹងការបង្កើតដៃខាងឆ្វេង ដែរ
ដោយដាក់ឈ្មោះ Layer ថ្មីនេះ ថា “
Right_Arm” ។
|
|
|
ជំហានទី ៧
: សូមប្រើ
Pen Tool ដោយកំណត់វាជា Shape Layers គូសធ្វើជាកដៃ រួចប្រើ Direct Selection Tool ដើម្បីកែចំណុច
និង Handles របស់វា។ បន្ទាប់មក
Duplicate វាឱ្យបាន មួយទៀត
ហើយដាក់ឈ្មោះថា “Right_Hand” ។ បន្ទាប់មកទៀត
សូមប្រើ Free Tranform ដើម្បីបង្វិលនិងកែប្រែទំហំរហូតដល់អ្នកពេញចិត្ដ។
|
|
ជំហានទី ៨
: ប្រើ Pen Tool គូសធ្វើជាទ្រនាប់ជើង
ដោយកំណត់ យកពណ៌ខ្មៅជាពណ៌
Foreground រួចប្រើ Direct Selection Tool ដើម្បីកែសម្រួលទម្រង់ទ្រនាប់ជើងឱ្យបានស្អាត។ បន្ទាប់មក
Duplicate ប្ដូរឈ្មោះ បង្វិលនិងកែទម្រង់ឱ្យវាសាកសមនឹងជើង។
|
|
ជំហានទី ៩
: ចូរបន្ថែមជម្រៅឱ្យ Layer ផ្សេងៗ ដោយបន្ថែម
ស្រមោលលើ Layer “Body” គឺ Select លើ Layer
“Body” រួចចុចលើ ម៉ឺនុយ Layer
=> Layer Styles => Inner Shadow ។
សម្រាប់ ឧទាហរណ៍ខាងលើខ្ញុំសូមប្រើ
#527e14 ជាស្រមោល។
|
|
ជំហានទី ១0
: សូមបន្ថែមជម្រៅរហូតដល់លោកអ្នកពេញចិត្ដ ។
បន្ទាប់មកសូមប្រើ Pen Tool គូសបន្ថែមឆ្អឹងស្មងជើងពីលើទ្រនាប់
ជើង និងអណ្ដាត
។ បន្ទាប់មកទៀត
ប្រើ Ellipe Tool (U) គូសស្នាម
អុជមួយចំនួន រួចពង្រីកបង្រួម
និងបង្វិលដោយ Free Tranform Tool ។
លោកអ្នកអាចផ្លាស់ប្ដូរនូវទីតាំង បង្វិល
និងពង្រីកបង្រួមគ្រប់ផ្នែក ទាំងអស់រហូតដល់អ្នកពេញចិត្ដ។
|
|
លោកអ្នកអាចបង្កើតរូបភាពតុក្កតាដែលមានរូបរាងខុសពីអ្វី ដែលយើងខ្ញុំបានបង្ហាញទៅតាមការច្នៃប្រឌិតរៀងៗខ្លូន ដើម្បីយក
មកបង្កើតសោភ័ណភាពក្នុងវិបសាយរបស់អ្នកឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង។ |